Materiały filmowe z konferencji, spotkań biznesowych, eventów kulturalnych – produkujemy je tak, by jak najpełniej oddać atmosferę i charakter wydarzenia. Taki efekt nie jest do osiągnięcia wyłącznie za pomocą galerii zdjęć, dlatego wideo jest coraz chętniej wybieraną przez biznes formą podsumowania spotkań. Tworzymy zarówno krótkie wideorelacje na media społecznościowe, jak i bardziej rozbudowane reportaże.
Etapy współpracy:
Spotkanie wprowadzające (przedprodukcja):
Rozmowa o szczegółach wydarzenia (kiedy i gdzie odbędzie się event, ile osób będzie w nim uczestniczyć, jak będzie przebiegać i jaka będzie jego rola dla marki).
Ustalenie oczekiwań Klienta od materiału wideo (do jakiego celu tworzymy materiał – np. dokumentacja reportażowa, backstage, promocja marki, komunikacja wewnętrzna organizacji, na jakich nośnikach będzie emitowany, preferowana dynamika i estetyka materiału, zasady brandingowe marki Klienta).
Po spotkaniu Klient otrzymuje podsumowanie ustaleń wraz z wyceną realizacji.
Produkcja:
W trakcie wydarzenia zespół realizacyjny dokumentuje przebieg zgodnie z ustalonym scenariuszem, w maksymalnie nieinwazyjny sposób dla uczestników i organizatorów eventu.
W przypadku wywiadów podczas wydarzenia, zapewniamy wsparcie merytoryczne dla osób z mniejszym doświadczeniem mediowym (krótkie omówienie pracy z kamerą, wsparcie w zniwelowaniu tremy, zapewnienie komfortowej atmosfery rozmowy).
Dbamy o bezpieczeństwo – wszystkie materiały mają swoje kopie zapasowe.
Postprodukcja:
Montaż materiału rozpoczynamy bezpośrednio po wydarzeniu, zgodnie z ustalonym scenariuszem i brandingiem marki.
Standardowo, uwzględniamy jedną rundę zmian w materiale jako element umowy, wliczony w cenę realizacji.