Format przeznaczony do reklamy usług i produktów marki w internecie (w mediach społecznościowych, na stronie internetowej, w kampaniach wideo). Zamiast zwykłej sprzedaży, tworzymy historię i osadzamy produkt lub usługę w tej opowieści. Dzięki temu trafiamy nie tylko do osób gotowych na zakup lub nawiązanie współpracy w bieżącym momencie, ale także do odbiorców, którzy nie mają obecnie gotowości zakupowej, ale z zainteresowaniem oglądają produkcję i zapamiętują markę.
Etapy współpracy:
Spotkanie wprowadzające (przedprodukcja):
Ustalenie oczekiwań Klienta (jaki produkt lub usługę ma promować film, jakie są najistotniejsze cechy, które warto uwypuklić, na jakich filarach oprzeć opowieść o produkcie lub usłudze).
Wypracowanie najbardziej odpowiedniego formatu i scenariusza produkcji.
Ustalenie ram czasowych i lokalizacji projektu (siedziba firmy, plener lub zewnętrzne studio nagraniowe, zorganizowane przez nas).
Po spotkaniu Klient otrzymuje podsumowanie ustaleń wraz z wyceną realizacji.
Dodatkowo przed produkcją przekazujemy wskazówki dla osób, które będą brać udział w nagraniach (dotyczące ubioru, wizażu i przygotowania merytorycznego).
Produkcja:
Przed rozpoczęciem nagrań zapewniamy wsparcie merytoryczne dla osób z mniejszym doświadczeniem mediowym (krótkie omówienie pracy z kamerą, wsparcie w zniwelowaniu tremy, zapewnienie komfortowej atmosfery rozmowy).
Działamy w oparciu o ustalony scenariusz i harmonogram godzinowy.
Dbamy o bezpieczeństwo – wszystkie materiały mają swoje kopie zapasowe.
Postprodukcja:
Montaż materiału rozpoczynamy bezpośrednio po nagraniach, zgodnie z ustalonym scenariuszem i brandingiem marki.
Standardowo, uwzględniamy jedną rundę zmian w materiale jako element umowy, wliczony w cenę realizacji.
Gotowy materiał w ustalonym formacie przesyłamy Klientowi.