Loading

Wideo promocyjne

Format przeznaczony do reklamy usług i produktów marki w internecie (w mediach społecznościowych, na stronie internetowej, w kampaniach wideo). Zamiast zwykłej sprzedaży, tworzymy historię i osadzamy produkt lub usługę w tej opowieści. Dzięki temu trafiamy nie tylko do osób gotowych na zakup lub nawiązanie współpracy w bieżącym momencie, ale także do odbiorców, którzy nie mają obecnie gotowości zakupowej, ale z zainteresowaniem oglądają produkcję i zapamiętują markę. 

Etapy współpracy: 

  1. Spotkanie wprowadzające (przedprodukcja):
    • Ustalenie oczekiwań Klienta (jaki produkt lub usługę ma promować film, jakie są najistotniejsze cechy, które warto uwypuklić, na jakich filarach oprzeć opowieść o produkcie lub usłudze). 
    • Wypracowanie najbardziej odpowiedniego formatu i scenariusza produkcji.
    • Ustalenie ram czasowych i lokalizacji projektu (siedziba firmy, plener lub zewnętrzne studio nagraniowe, zorganizowane przez nas). 
    • Po spotkaniu Klient otrzymuje podsumowanie ustaleń wraz z wyceną realizacji.
    • Dodatkowo przed produkcją przekazujemy wskazówki dla osób, które będą brać udział w nagraniach (dotyczące ubioru, wizażu i przygotowania merytorycznego). 
  2. Produkcja:
    • Przed rozpoczęciem nagrań zapewniamy wsparcie merytoryczne dla osób z mniejszym doświadczeniem mediowym (krótkie omówienie pracy z kamerą, wsparcie w zniwelowaniu tremy, zapewnienie komfortowej atmosfery rozmowy).
    • Działamy w oparciu o ustalony scenariusz i harmonogram godzinowy.
    • Dbamy o bezpieczeństwo – wszystkie materiały mają swoje kopie zapasowe.
  3. Postprodukcja:
    • Montaż materiału rozpoczynamy bezpośrednio po nagraniach, zgodnie z ustalonym scenariuszem i brandingiem marki. 
    • Standardowo, uwzględniamy jedną rundę zmian w materiale jako element umowy, wliczony w cenę realizacji. 
    • Gotowy materiał w ustalonym formacie przesyłamy Klientowi.
Back To Top