Format, który sprawdzi się zarówno w małym biznesie, jak i korporacji. Celem filmu wizerunkowego jest utrwalenie marki w świadomości odbiorców, uwypuklenie jej wyróżników, czy też wzmocnienie pozycji branżowych ekspertów. Tworzymy materiały pod emisję w mediach społecznościowych, serwisach streamingowych, na stronie internetowej lub podczas wydarzeń tradycyjnych (np. na stoiska podczas targów branżowych lub jako tło na scenie konferencji).
Etapy współpracy:
Spotkanie wprowadzające (przedprodukcja):
Ustalenie oczekiwań Klienta od materiału wideo (do jakiego celu tworzymy materiał – np. wybrane kanały społecznościowe marki, wydarzenie branżowe lub wewnątrzfirmowe, preferowana dynamika i estetyka materiału, zasady brandingowe marki Klienta).
Określenie, jaki format wideo najbardziej efektywnie pomoże spełnić te oczekiwania (np. wywiad indywidualny z ekspertem, reportaż prezentujący kuluary pracy w firmie, rozmowa moderowana).
Ustalenie ram czasowych i lokalizacji projektu (siedziba firmy lub zewnętrzne studio nagraniowe, zorganizowane przez nas).
Po spotkaniu Klient otrzymuje podsumowanie ustaleń wraz z wyceną realizacji. Dodatkowo przed produkcją przekazujemy wskazówki dla osób, które będą brać udział w nagraniach (dotyczące ubioru, wizażu i przygotowania merytorycznego).
Produkcja:
Przed rozpoczęciem nagrań zapewniamy wsparcie merytoryczne dla osób z mniejszym doświadczeniem mediowym (krótkie omówienie pracy z kamerą, wsparcie w zniwelowaniu tremy, zapewnienie komfortowej atmosfery rozmowy).
Działamy w oparciu o ustalony scenariusz i harmonogram godzinowy.
Dbamy o bezpieczeństwo – wszystkie materiały mają swoje kopie zapasowe.
Postprodukcja:
Montaż materiału rozpoczynamy bezpośrednio po nagraniach, zgodnie z ustalonym scenariuszem i brandingiem marki.
Standardowo, uwzględniamy jedną rundę zmian w materiale jako element umowy, wliczony w cenę realizacji.
Gotowy materiał w ustalonym formacie przesyłamy Klientowi.